Dina Tomšić rođena je 18. svibnja 1970. u Zagrebu, od 1988. do 1994. studirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a 1996. na University of Nevada, Las Vegas, USA: specijalistički kolegij Organizacija profitabilnih sajmova, skupova i događanja. 2002. – 2007. pohađa međunarodni znanstveni poslijediplomski studij Poslovnog upravljanja – MBA pri Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Također, 2008. pohađa Diplomatsku akademiju Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija RH – Stručni diplomatski program. Doktorski studij pri Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, završava 2014. s temom disertacije: Uloga korporativne reputacije u izgradnji dinamičkih sposobnosti poduzeća. Nakon toga, 2015. postaje doktorica znanosti, područje društvenih znanosti, polje ekonomije, grana organizacija i menadžment, discipline: strateški menadžment i korporativno upravljanje. Od 2022. je docentica – polje ekonomije – naslovno nastavno zvanje u trajanju od 5 godina. Trenutno je zaposlena na Veleučilištu Edward Bernays, profesorica stručnih studija. Također, od 2022. godine docentica je pri Sveučilištu Vern – ERASMUS Plus program – kolegiji Event menadžment i Event marketing. Od 2020. do 2021. Rochester Institute of Technology – RIT Croatia. Od 2018. od 2020. predavala je na Visokom učilišteu Algebra (Agora 2009. – 2017.). Od 2016. do 2019. bila je članica Organizacijskog odbora međunarodne znanstvene konferencije OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship. Od 2021. je članica znanstvenog odbora međunarodne online konferencije Corporate Governance: Fundamental and challenging issues in scholarly research. November, 25., a od 2022. članica je znanstvenog odbora međunarodne online konferencije Corporate Governance: Theory and practice. May, 26th 2022. Od 2018. recenzentica je međunarodnog časopisa izdavačke kuće Virtus Interpress, Sumy, Ukraine: Corporate Board: Role, Duties and Composition, ISSN – 1810-8601 (print), ISSN - 2312-2722 (online), a od 2020. recenzentica je međunarodnog časopisa izdavačke kuće Virtus Interpress, Sumy, Ukraine: Journal of Governance and Regulation, ISSN – 2220-9352 (print), ISSN – 2306-6784 (online).
Reputacija Hrvatske – strateški pristup
U današnjem među povezanom globalnom okruženju, kao i kompanije, države se natječu na mnogim razinama i područjima. Motivi natjecanja mogu varirati s obzirom na interesno-utjecajne skupine u fokusu, ali kao najčešći izdvajaju se međunarodna konkurentnost, privlačnost zemlje te utjecaj i moć. Reputacija zemlje ili nacionalna reputacija od posebne je važnosti u međunarodnim interakcijama i transakcijama. Kao nematerijalna imovina pomaže u izgradnji i održavanju konkurentnosti i privlačnosti zemlje, bilo da se radi o izvozu i investicijama ili o preferencijama gdje živjeti, raditi, studirati, otići u posjet i koje proizvode i usluge odabrati. Svrha ovog rada je koncipirati strateški okvir izgradnje i oblikovanja nacionalne reputacije Hrvatske. Konceptualni model prikazuje međuodnos elemenata arhitekture nacionalne reputacije u hiperkonkurentskoj i hipermedijatiziranoj okolini, dok analiza recentnih istraživanja iz područja te diskusija donose nove uvide i implikacije o potencijalu reputacije zemlje kao mehanizmu oblikovanja poželjnog ponašanja rezidenata drugih zemalja prema Hrvatskoj. Reputacijski jaz, koji odražava razliku između reputacijske samo evaluacije i evaluacijskih reprezentacija ne rezidenata od interesa strateški je alat koji pridonosi efektivnosti strateškog upravljanja nacionalnom reputacijom te zajedno s konceptualnim modelom reputacije zemlje, čini znanstveni doprinos rada. Dodatno, model je jedinstven i po činjenici da povezuje elemente izgradnje reputacije zemlje s komunikacijskim i bihevioralnim elementima, što ga čini krosdisciplinarnim i pogodnim za daljnja istraživanja u različitim disciplinama.